برای تماس مستقیم ( یا ذخیره شماره در گوشی خود ) اینجا کلیک کنید

09129615767


شما به مشکل گرفتگی سیفون توالت ، ظرفشویی یا کفشور برخورد کرده اید:☻

 

رفع گرفتگی توالت فرنگی لوله بازکنی

 

 

اکثر گرفتگی های منازل مشتریان ، گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی است:☻

لوله بازکنی گرفتگی توالت ایرانی

 

 

البته گرفتگی ظرفشویی هم در بسیاری از منازل مشتریان اتفاق می افتد. :☻

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی آشپزخانه لوله باز کن

 

 

ریشه مشکل همه گرفتگی ها اینجاست ، بله سیفون ها همیشه متهم اصلی گرفتگی های اساسی هستند:☻

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت با ابزار لوله بازکنی

 

سیفون ها علاوه بر توالت ، در لوله کشی ظرفشویی و لباسشویی هم وجود دارند . تقریبا همه جا هستند :☻

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی با ابزار لوله بازکنی قوی

 

 

☺ما تضمین می کنیم که گرفتگی را باز کنیم. مهم نیست این گرفتگی در کدام سیفون یا کجای لوله کشی فاضلاب باشد یا چقدر با واحد مسکونی شما فاصله داشته باشد:☺

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی با ابزار لوله بازکنی قوی - فنر و دستگاه تراکم هوا

 

 

☺شاید لازم باشد از این سر فنر های لوله بازکنی برای تراش رسوب و رفع گرفتگی استفاده کنیم☺

 انواع سر فنر لوله بازکنی و چاه باز کنی

 


☺ما کار شما را اینگونه تحویل می دهیم:☺

شماره تلفن چاه باز کن

 

 

برای تماس مستقیم ( یا ذخیره شماره در گوشی خود ) اینجا کلیک کنید
09129615767

بهترین روشهای باز کردن راه‌ آب ظرفشویی

این مورد را ارزیابی کنید
(275 رای‌ها)
باز کردن گرفتگی ظرفشویی می تواند با پمپ چاه باز کن دستی خانگی ، دستگاه چاه باز کنی تراکم هوا ، فنر لوله باز کنی و یا اسید صورت گیرد که دائمی ترین و کم خطر ترین روش فنر و دستگاه تراکم هوا است.
بهترین روشهای باز کردن راه‌ آب ظرفشویی

 

چربی ظروف، خرده ریزهای غذا، خس و خاشاک میوه‌ها، گل و لای سبزیجات و… بالاخره کار آبراههٔ سینک ظرفشویی را به گرفتگی می‌کشاند و باعث زحمتتان می‌شود. در این مواقع برای رفع گرفتگی چه می‌کنید و از چه وسائلی برای بازکردن چاهک بهره می‌گیرید تا سریع‌تر و آسان‌تر به نتیجه برسید؟

زمانی که علائمی از گرفتگی چاهک سینک ظرفشویی مشاهده کردید قبل از اینکه مشکل جدی شود مقداری آب در حال جوش داخل چاهک بریزید. این کار سبب می‌شود بافت چربی‌ها و ذرات فرو رفته داخل چاهک شکسته، سست شوند و همراه با آب از لوله فاضلاب خارج شوند.
 بهترین راه برای جلوگیری یا به تعویق انداختن گرفتگی چاهک ظرفشویی این است که اجازه ورود ذرات غذا و چربی‌ها را به داخل چاهک ندهید. برای این کار می‌توان از یک چاه بند و صافی برای گرفتن ذرات غذا استفاده کرد. در عین حال هیچ‌گاه روغن مصرف شده را درون چاهک سینک نریزید. اگر می‌خواهید ظرفی را که در آن روغن بوده است بشویید، ابتدا ظرف را با دستمال کاملا از روغن پاک کنید و سپس آن را بشویید. با این کار مطمئن باشید که لوله‌های ظرفشویی شما خیلی دیر‌تر دچار مشکل گرفتگی می‌شود.
اگر قصد استفاده از لوله بازکن‌های شیمیایی را ندارید، گاهی یک لوله بازکن دستی بهتر از هر لوله بازکن شیمیایی دیگری عمل می‌کند.

– لوله بازکن دستی
برای ایجاد چسبندگی بیشتر و قوی‌تر عمل کردن چاه بازکن، دور تا دور لبه پلاستیکی بخشی را که قرار است به سینک بچسبد، پارافین بمالید. قسمت پلاستیکی لوله بازکن را طوری که آب نتواند به زیر این کلاهک نفوذ کند روی چاهک قرار دهید و مقداری آب در سینک بریزید. دسته چاه بازکن را محکم به سمت پایین فشار دهید. این حرکت را ده بار انجام دهید. اگر لازم بود این کار را باز هم تکرار کنید. چاه بازکن را بردارید تا آب درون سینک با فشار وارد چاهک شود و ذرات داخل لوله را براند. آب داغ را باز کنید تا وارد لوله شود و جداره لوله را کاملا پاکسازی کند.
– لوله بازکن‌های شیمیایی
لوله بازکن‌های شیمیایی محلول‌های بسیار موثری است که با ریختن آن در چاهک گرفتگی لوله بسیار سریع و آسان از بین می‌رود و مجرای لوله باز می‌شود. اگر همیشه محلول را داخل چاهک می‌ریزید و آن را به حال خود‌‌ رها می‌کنید باید بدانید مرتکب اشتباه بزرگی می‌شوید. باقی ماندن محلول شیمیایی بر جداره لوله‌ها سبب پوسیدگی آن می‌شود، بنابراین پس از ریختن محلول در چاهک بعد از چند دقیقه تأمل آب را داخل چاهک باز کنید تا آب برای چند دقیقه وارد لوله شود و محلول را بشوید. پس از ریختن محلول شیمیایی به داخل چاهک هرگز سر خود را برای دیدن داخل چاهک نزدیک آن نکنید، زیرا گازهای سمی که از محلول متصاعد می‌شود، بسیار مضر است. برخی از محلول‌های چاه بازکن برای از بین بردن گرفتگی‌های ناشی از چربی و ذرات غذا مناسب است و برخی دیگر برای گرفتگی‌های ناشی از تجمع مو در لوله استفاده می‌شود. پس محلول چاه بازکن مناسبی را خریداری کنید.

منبع : جام جم آنلاین

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه . 

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، کرج ، قم ، اراک و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

اگر با موبایل خود وارد سایت شده اید کافیست روی شماره ضربه بزنید

شمال تهران : 09129615767

غرب تهران : 09191482651

شرق تهران : 09129615767

مرکز تهران : 09191482651

جنوب تهران : 09129615767

سراسر تهران : 09129615767

هشتگرد و نظرآباد : 09123684786

کرج : 09195237504

استان قم : 09198528524