نجات کودک گرفتار در چاه ۱۶۰ متری پس از ۸ساعت

این مورد را ارزیابی کنید
(32 رای‌ها)
نجات کودک گرفتار در چاه ۱۶۰ متری پس از ۸ساعت

کرج- ایرنا- کودک چهار ساله ای که در چاه متروکه به عمق ۱۶۰ متر در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز سقوط کرده بود، با تلاش آتش نشانان کرج به طور معجزه آسا از مرگ نجات یافت.

نجات کودک گرفتار در چاه ۱۶۰ متری پس از ۸ساعت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج روز یکشنبه در تشریح این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق تحقیقات، این کودک حدود ساعت هشت صبح امروز حین بازی در اطراف خانه واقع در روستای کهریزک شهرستان ساوجبلاغ به درون این چاه سقوط کرد.

سیدجواد موسوی ادامه داد: آتش نشانان بخش چهارباغ استان البرز لحظاتی پس از حادثه در محل حضور می یابند اما تلاش های آنان برای خارج کردن این کودک از درون چاه نتیجه نمی دهد که در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز موضوع به آتش نشانی کرج گزارش می شود.

موسوی گفت : ۱۲ تن از نیروهای مجرب و مدیران فنی و عملیاتی آتش نشانی کرج به همراه سه دستگاه خودرو امدادی و تجهیزات فنی به محل حادثه اعزام شدند که با استفاده از تجهیزات فنی و با روش های خاص توانستند این کودک خردسال را که حدود هشت ساعت در عمق ۱۰۰ متری دهانه چاه گرفتار شده بود، نجات دهند.

وی بیان داشت: وجود لوله فلزی به قطر ۳۰ سانتی متردر میانه چاه موجب شد تا این کودک به عمق چاه سقوط نکند که درغیراین صورت به علت وجود لجن و آب در ته چاه احتمال مرگ او زیاد بود.

موسوی بدون اشاره به نام این کودک، افزود: چاه مذکور در گذشته برای تامین آب حفاری شده

بود و به علت پایین رفتن سطح آب آن بدون ایمن سازی و انسداد رها شد که امروز به این حادثه انجامید.

نجات کودک خردسال توسط آتش نشانان کرج پس از هشت ساعت به نگرانی خانواده و روستاییان منطقه کهریزک خاتمه داد. این کودک برای اطمینان از سلامت کامل به مراکز درمانی انتقال یافت.

منبع: خبر گزاری جمهوری اسلامی

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه . 

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، کرج ، قم ، اراک و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

اگر با موبایل خود وارد سایت شده اید کافیست روی شماره ضربه بزنید

شمال تهران : 09129615767

غرب تهران : 09191482651

شرق تهران : 09129615767

مرکز تهران : 09191482651

جنوب تهران : 09129615767

سراسر تهران : 09129615767

هشتگرد و نظرآباد : 09123684786

کرج : 09195237504

استان قم : 09198528524