قیمت لایروبی چاه فاضلاب با دستگاه

این مورد را ارزیابی کنید
(166 رای‌ها)

قیمت لایروبی چاه فاضلاب چطور تعیین می شود

هزینه و قیمت لایروبی چاه فاضلاب به عوامل مختلفی وابسته است و قیمت نهایی و تمام شده لایروبی چاه فاضلاب باید محاسبه گردد. بنابراین نمی توان در سطح مطلب اینترنتی قیمت ثابتی اعلام کرد.البته در صورت تماس مشتری عزیز و ارائه اطلاعات مورد نیاز می توان تخمینی به مشتری اعلام کرد.

لازم به ذکر است در صورت بازدید چاه فاضلاب قیمت دقیق اعلام می شود. عواملی که در برآورد هزینه نهایی لایروبی چاه فاضلاب دخیل هستند عبارتند از:

  1. متراژ چاه و انباره چاه فاضلاب
  2. جنس رسوبات چاه فاضلاب
  3. فاصله چاه فاضلاب از محل بشکه ها
  4. فاصله ساختمان شما از محل تخلیه رسوبات ( خارج شهر )
  5. و ...

قیمت لایروبی چاه فاضلاب بیشتر است یا حفاری چاه جدید

طبعا لایروبی چاه فاضلاب به مراتب ارزان تر و کم دردسر تر از حفاری چاه جدید است. در حفاری چاه جدید هزینه های اضافی همچون پر کردن چاه قبلی ، انتقال انبوه خاک به بیرون از شهر ، کول گذاری و طوقه چینی چاه جدید و ... را متحمل خواهید شد.ولی در لایروبی چاه فاضلاب نیازی به پرداخت بسیاری از این هزینه ها نیست.

متراژ چاه چه تاثیری به قیمت لایروبی چاه فاضلاب دارد

عامل اصلی برای قیمت و هزینه لایروبی ، متراژ چاه است. طبعا هرچقدر که چاه شما عمیق تر باشد و انباره بزرگتری داشته باشد ، رسوبات بیشتری از چاه کنده خواهد شد تا به خاک برسیم. عمیق بودن چاه هم خود باعث کند شدن عمل خارج کردن رسوبات می شود.

جنس رسوبات چه تاثیری بر قیمت لایروبی چاه دارد

اگر کف چاه فاضلاب ، لجن زیادی داشته باشد ، هزینه ای بابت لجن کشی با تانکر در محاسبات هزینه آورده می شود.همچنین بابت خارج کردن لجن های سنگین که امکان پمپاژ آن به بالا وجود ندارد نیاز به نیروی انسانی است.علاوه بر این ممکن است جنس رسوبات از مصالح ساختمانی سخت باشد که کندن آن از دیواره های چاه زمانبر و مشکل خواهد بود

 

چه زمانی به لایروبی چاه فاضلاب نیاز پیدا می کنید

معمولا چاه های فاضلاب ، چندین سال طول می کشد تا کاملا پر شده و نیاز به تخلیه چاه پیدا کند. اینکه چند سال ، بستگی به متراژ چاه و جنس خاک چاه دارد. هرچقدر متراژ چاه بیشتر باشد و جنس چاه نفوذ پذیر تر باشد (سنگی نباشد و شنی باشد) چاه دیرتر پر خواهد شد.

در هر صورت اگر مثلا چاه فاضلاب ساختمان شما مثلا 20 سال طول کشیده که پر شود اگر آن را تخلیه کنید انتظار دارید که چاه فاضلاب 20 سال دیگر مجددا پر شود ولی با کمال تعجب خواهید دید که در مدت زمان کمتری چاه فاضلاب شما کاملا پر شده است.

این به این دلیل است که به بدنه و کف چاه فاضلاب ساختمان شما مواد عایق رطوبتی چسبیده و مانع جذب آب توسط زمین می شود. موادی که از ترکیب انواع چربی های مواد غذایی انباشته شده ، انواع صابون ها ، مو ، و ... می باشد.

در عملیاتی لایروبی چاه فاضلاب ، این مواد از چاه فاضلاب حذف می شوند و این کار باعث بالا رفتن قدرت جذب خاک می شود. بنابراین شما زمانی نیاز به لایروبی چاه فاضلاب دارید که یا قدرت جذب چاه پایین آمده باشد و یا اینکه خودتان بخواهید قدرت جذب و کشش چاه را تعمدا بالا ببرید تا چاه دیرتر پر شود.

لایروبی چاه با دستگاه یا بدون دستگاه

متاسفانه در ایران دستگاهی برای کندن دیواره های چاه و رساندن آن به خاک که کاملا اتوماتیک این کار را انجام دهد وجود ندارد. ولی لجن کشی می تواند توسط پمپ های قوی و قدرتمند لجن کش انجام شود که برخی از آنها با قدرت دیزل کار می کنند.به این دلیل که قدرت برق گاها جوابگوی لجن های سنگین کف چاه ( با آن ارتفاع زیاد ) نیست. اگر به دنبال لایروبی جاه با دستگاه هستید بهتر است در جریان قرار گیرید که اکثر عملیات لایروبی چاه فاضلاب توسط نیروی انسانی انجام می شود

 

لایروبی چاه تهران - آقای جباری: 09129615767

لایروبی چاه کرج - آقای نظری: 09195237504

 

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، کرج ، قم ، اراک و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

اگر با موبایل خود وارد سایت شده اید کافیست روی شماره ضربه بزنید

شمال تهران : 09129615767

غرب تهران : 09191482651

شرق تهران : 09129615767

مرکز تهران : 09191482651

جنوب تهران : 09129615767

سراسر تهران : 09129615767

هشتگرد و نظرآباد : 09123684786

کرج : 09195237504

استان قم : 09198528524